Skip to main content

Efektivnější a pohodlnější hlášení oprav elektrického vedení – NIMS Outages

By 20 ledna, 20235 května, 2023Energetika, Mobilní
mobilní telefon s náhledem aplikace

Servisní technici v terénu každý den hlásí změny v síťové infrastruktuře. Specializované aplikace, jako je NIMS Outages, tento úkol usnadňují a urychlují.

Poté, co technici vyřeší výpadky napájecích kabelů, jsou povinni podat zprávu o opravě, ve které definují změny, které v síti provedli. Musí také připravit schéma, které jim pomůže přesně lokalizovat poškozený prvek.

Takové zprávy se obvykle připravují ručně na papír. To je však spojeno s mnoha nepříjemnostmi:

  • shromážděné údaje mohou být nepřesné nebo neúplné
  • psaní zpráv a kreslení schémat ručně v terénu je nepohodlné
  • poté, co technik dokončí práci, trvá dlouho, než se změny projeví v modelu sítě. Tým spravující síťové zdroje může změny zahrnout do modelu sítě až poté, co obdrží zprávu technika.

Aktuální informace o síti jsou klíčové pro provoz samotné sítě i celé společnosti. To může zajistit nástroj, který výrazně zlepšuje sběr dat.

Naše mobilní aplikace NIMS Outages, umožňuje technikům vytvářet požadované zprávy týkající se oprav napájecích kabelů přímo z jejich chytrého telefonu nebo tabletu. Takové zprávy obsahují všechna potřebná schémata, a shromážděné informace lze okamžitě sdílet s týmem správy dat.

Aplikace se ovládá hlasem a dotykem, což výrazně zjednodušuje a urychluje práci technika. Data jsou prostřednictvím aplikace shromažďována standardizovaným způsobem, což zvyšuje jejich kvalitu.

Zajímá vás, jak NIMS Outages funguje? Podívejte se na krátké video!

Zhlédněte video
náhled aplikace NIMS Outages