Implementace FFA ve společnosti EmiTel dokončena

By 23 října, 201222 ledna, 2015Řízení lidských zdrojů, Telekomunikace

EmiTel, přední poskytovatel televizního a rozhlasového vysílání v Polsku, si vybral Field Force Automation (FFA) jako systém pro řízení lidských zdrojů. Fáze implementace začala v prvních měsících roku 2012 a byla úspěšně dokončena po 6 měsících intenzivní práce. Nyní FFA využívá přibližně 300 terénních pracovníků společnosti EmiTel.

Podle smlouvy Globema dodala, nastavila a implementovala celý systém. Podle potřeb zákazníka byly provedeny drobné úpravy systému FFA (např.: tvorba reportů nebo nástroj pro vyrovnané rozdělení pracovní doby). Systém FFA byl také integrován s vybranými aplikacemi společnosti EmiTel. Nyní, po implementaci, Globema poskytuje podporu a údržbu.

Jedním z klíčových okamžiků implementační fáze byla adaptace mechanizmu přidělování úloh podle polského zákoníku práce. Byla vyvinuta specializovaná řešení, která zajišťují trvale udržitelnou pracovní dobu a optimalizují přidělování úkolů.

Krzysztof Jablonski, CTO, EmiTel:

Hlavním důvodem, proč jsme si vybrali řešení FFA od Globemy, bylo to, že tento produkt je světově rozšířený a Globema prokázala velké zkušenosti s řadou úspěšných implementací. Globema nabídla důkladný koncept a představila model návratnosti investic, který byl založený na reálných datech a pracovním prostředí společnosti EmiTel. Toto vše poskytlo spolehlivý důkaz, že implementace FFA společnosti EmiTel přinese očekávané benefity, jako je nárůst produktivity a redukce nákladů na provádění prací v terénu.

O společnosti Emitel

EmiTel je přední poskytovatel televizního a rozhlasového vysílání v Polsku. Služby poskytované společností EmiTel se dělí do tří skupin: rádio, TV a komunikace. Emitel je v Polsku jedničkou v poskytování rádio/TV vysílání a vývoji služeb založených na moderních bezdrátových systémech. Rychle pronikají i do služeb založených na Ethernetu a IP, jako jsou virtuální privátní sítě, přístup k internetu, doručování obsahu a další.

O FFA

FFA zefektivňuje tok pracovních zakázek napříč celou organizací, včetně vytvoření servisních požadavků, plánování, řízení terénních pracovníků, dodržování Service Level Agreements (SLA), spravování zásob náhradních dílů a poskytování pokročilých mobilních funkcí pro celý podnik. Společnosti, které implementovaly FFA, jsou díky automatizaci a přehlednosti všech podnikových procesů na dobré cestě k naprosto bezchybnému provozu. Řešení založená na FFA si vybralo už více než 80 společností, používá je 35 000 jejich zaměstnanců a slouží více než 60 000 000 zákazníků po celém světě.