Úspora času a snížení nákladů díky integraci rozdílných systémů a datových zdrojů

FME pro skupinu MTP

O projektu

Od roku 2019 používá skupina MTP světově nejpopulárnější platformu pro integraci dat – FME. Díky produktům FME vyřešila společnost svůj problém integrace systémů založených na různých databázích. S ohledem na rozsah a kvalitu pořádaných akcí, je skupina MTP jednou z předních společností zabývajících se event managementem ve střední a východní Evropě. Proto není divu, že množství a potenciál údajů zpracovávaných ve společnosti vyžaduje profesionální nástroj.

Obsah:

Odvětví: Event management
Země: Polsko
Služba: FME
Kategorie: Integrace dat

Skupina MTP pořádá veletrhy a další akce. Společnost nabízí 500 tisíc metrů čtverečních výstavních hal. Skupina MTP pořádá kongresy, konference a také kulturní a sportovní akce, včetně mega akcí. Ročně přilákají přes 1 milion hostů z celého světa, což je 50 % všech účastníků podobných akcí v Polsku.

Výzvy

Jaké byly potřeby skupiny MTP, než jsme začali naše partnerství?

Skupina MTP potřebovala integraci, která by zajistila rychlou výměnu různých datových formátů. Do této chvíle používala společnost různé databázové technologie, většinou MS SQL Server Integration Services. Potřebovali univerzální řešení, které by fungovalo s mnoha různými formáty. Rovněž také muselo splňovat požadavky administrativních nástrojů a poskytovat:

  • vytváření a plánování úkolů a automatizace procesů
  • zpracování fronty úkolů s různými úrovněmi priorit
  • monitorování a protokolování integrovaných úkolů

Skupině MTP také záleželo na intuitivitě nástroje a také na jeho snadné implementaci a použití. Společnost potřebovala řešení, které by jim umožnilo sledovat procesy v každé fázi, např. zasíláním oznámení o stavu úkolu. To by usnadnilo efektivní správu celého skriptu a zlepšilo reakční dobu v případě potenciálních chyb.

Řešení

FME, odpověď na potřeby skupiny MTP

Skupina MTP si vybrala FME. Proč si vybrali právě tuto platformu?

  • Snadno se integruje s interními systémy, jako je CRM nebo ERP
  • intuitivní grafické programovací rozhraní
  • Konstantní podpora Globemy, například s instalací produkčního prostředí
  • Existující školení o nástroji Workbench

K čemu skupina MTP používá FME?

Integrace různých databází s automatizovanou výměnou informací

FME umožnilo skupině MTP shromažďovat všechna data na jednom místě a převzít kontrolu nad mnoha integracemi. Využití platformy FME pomohlo výrazně omezit Point-to-Point integraci.

Vytváření reportů a srovnání na základě dat z různých typů databází

Díky FME mohl být proces přenosu důležitých dat automatizován.

Výhody

Které procesy byly zlepšeny díky FME a jaké to přineslo výhody?

Aktualizace dat, která pohání intranet společnosti

Zjednodušení procesu umožnilo udržovat data jednotlivých oddělení a celé společnosti aktuální.

Podpora systému pro přístupy ke kartě zaměstnance

Přístup pomocí karty do lokací skupiny MTP byl založen na aktuálních informacích o zaměstnancích, což společnosti umožnilo přesněji řídit pracovní dobu.

Vyřizování podání a objednávek

Zjednodušil se proces vytváření názvů objednávek pro vystavovatele a jejich automatický přenos z ERP systému Oracle a CRM systému MySQL. To pomohlo zvýšit kvalitu a kontrolu nad externím zákaznickým servisem.

Zpracování systému automatického oznámení o vypršení platnosti nabídek ve výběrových řízeních

To pomáhá obchodnímu oddělení MTP soustředit se na přípravu nejkonkurenceschopnějších nabídek.

Aktualizace tabulky směnných kurzů

Díky FME může MTP stahovat data z API Polské národní banky a synchronizovat tabulky v modulech ERP IFS. Toto řešení usnadnilo jednání s mezinárodními dodavateli.

Zpracování starších verzí databáze

Údržba starších verzí databáze je vyžadována standardy a interními podmínkami skupiny MTP.

FME také poskytlo možnost zasílat oznámení na základě úkonů v FME Server úkonů (jako je vytvoření úložiště nebo zálohy) a témat, když úkol skončí úspěšně nebo selže. Skupina MTP použila tuto funkci ke zlepšení svých procesů. FME Server nabízí mnoho předkonfigurovaných témat, ale zákazník je mohl libovolně upravovat nebo vytvářet nová.

ToBilet – nová aplikace FME

Platforma ToBilet, nová značka skupiny MTP, byla vytvořena v roce 2020. Díky omezení COVID-19 si nová služba rychle získala popularitu. Platforma prodává online lístky na akce, a to i na akce pořádané jinými společnostmi z oblasti eventů.

Výzva

To vyvolalo potřebu zpracování údajů o prodeji vstupenek (jako je číslo, typ a způsob nákupu) v databázových systémech v rámci skupiny MTP.

Zaměstnanci společnosti vyjádřili potřebu vytvoření speciálního systému. Bylo to obzvláště důležité, protože údaje o tržbách jsou cenným zdrojem informací pro provádění analýz a přijímání obchodních rozhodnutí.

Řešení

Zaměstnanci oddělení IT ve skupině MTP prošli úvodním školením a dalšími workshopy vedenými společností Globema. Rychle a efektivně se naučili používat FME Desktop i FME Server. Díky těmto dovednostem dokázali vytvořit speciální nástroj pro zpracování údajů o prodeji na platformě ToBilet.

K dokončení úkolu použili zaměstnanci MTP aplikace FME Server, jednoduché webové aplikace dostupné pro konkrétní uživatele s URL adresou. Aplikace sdílejí data z libovolného období v zadaném formátu, což pomáhá přesně řešit marketingové aktivity.

Výhody

Díky novým dovednostem pomohlo vytvoření řešení založeného na FME dosáhnout měřitelného času (od měsíců do týdnů) a také úspory nákladů ve srovnání s využitím jiných metod nebo externích služeb.

Dalším aspektem, který zákazník ocenil, byla možnost přiřadit konkrétní role uživatelům aplikace. Tato funkce zajistila bezpečnost, protože zaručuje, že citlivé informace, jako jsou osobní údaje, se nedostanou do nepovolaných rukou.

Nástroj vytvořený IT oddělením na základě FME Server Apps nyní široce používají správci účtů konkrétních událostí.

Díky FME může IT oddělení ve skupině MTP s naší pomocí vyvinout integrační procesy a najít zcela nové aplikace této platformy. Vytvoření další aplikace pro Tobilet.pl je jedním příkladem.

Shrnutí

FME podporuje více než 450 datových formátů a provádí více než 500 datových operací. Kromě toho existuje možnost instalace softwaru na více než 15 systémů On-Premise a v cloudových řešeních. Díky široké škále aplikací FME je skupina MTP nezávislá na technických požadavcích jiných systémů a jejich poskytovatelů.

Ukázalo se, že použití platformy FME je odpovědí na potřeby a výzvy skupiny MTP. Využití platformy pro integraci dat přineslo velké časové úspory a efektivnější tok informací mezi různými odděleními a zákazníky.

Při navrhování integračního procesu pro naši společnost provedli specialisté společnosti Globema technické konzultace k identifikaci potřeb skupiny MTP. Během tohoto úkolu pečlivě analyzovali stávající ICT architekturu a klíčové obchodní procesy. Naše partnerství bylo vynikající a FME, software implementovaný společností Globema, je dokonalým řešením pro každodenní práci našeho IT oddělení.
Maciej Korasiak
IT ředitel, skupina MTP

Jsme si jisti, že díky získaným dovednostem, bohatému vzdělávacímu obsahu a speciálnímu balíčku podpory odborníků FME bude nástroj dodaný společností Globema podporovat skupinu MTP v každé fázi jejich vývoje.

Naplánujte si schůzku, abyste dosáhli podobných výsledků ve vaší společnosti!