Nová verze aplikace Globema GeoMarketing založené na Google Mapách

By 18 prosince, 201423 ledna, 2015Google, Služby

Nová verze aplikace GeoMarketing je nyní rozšířena o nové funkce. Produkt nyní zahrnuje prostorové analýzy a zóny dostupnosti služeb, které jsou založené na algoritmech Google.

Hlavní funkcí aplikace GeoMarketing je tvorba prostorových business analýz, které podporují rozhodovací procesy při prodeji, marketingu a poskytování služeb. Tuto aplikaci mohou využívat realitní kanceláře, banky, pojišťovny nebo maloobchodní řetězce. Díky interním datům společnosti a demografickým údajům, je možné vytvořit různé obchodní scénáře. Jedna z nových funkcí je určení zájmového území pro auta, veřejnou dopravu a pěší. Aplikace umožňuje tvořit zájmoví území pro jeden nebo více bodů na mapě.

Obr. 1 Vizualizace zájmových oblastí obchodního řetězce a jejich vzájemný průnik

2212445141234

V důsledku nedávných změn může aplikace stahovat statistická data pro předem definovaná území. Území mohou být vymezeny manuálně nebo pomocí zájmových oblastí. Pro libovolné území mohou být zobrazena statistická data, jako je počet adresních bodů, počet společností sídlících na daných adresních bodech nebo průměrný příjem oblasti.

Obr. 2 Data o populaci a průměrném příjmu zájmové oblasti nově budovaného obchodu, který soupeří s dvěma již existujícími obchody

333515352355

Kromě popsaných funkcí aplikace nabízí řadu stylů, které umožňují personalizovat mapové prvky: silnice, železnice, letiště, POI, veřejné služby, přírodní prostředí (vodní útvary, lesy, parky, atd.). Nejdůležitější prvky okolní infrastruktury mohou být takto zvýrazněny a použity pro reporty a finální analýzy.

Služby Google GEO, které Globema nabízí