- Vaše společnost pracuje s velkým množstvím papírových dokumentů nebo skenů. Data z těchto dokumentů je třeba denně zadávat do počítačového systému.
- Ruční přepis dat je zdlouhavý, časově náročný a náchylný k chybám.
- Vaši zaměstnanci na plný úvazek tráví příliš mnoho času přesouváním dat a jejich práce je neefektivní.
- Přesun dat je monotónní a vede k vysoké fluktuaci zaměstnanců. To zase vede k nákladným náborovým procesům. Nově přijatí zaměstnanci pracují s nižší efektivitou.
Jak iDoc funguje?
Umělá inteligence i zaměstnanec ověřují získaná data.
Data jsou odesílána do dalších systémů.
iDoc nahrazuje proces ručního přepisování informací z dokumentů do databází
Algoritmus přečte informace v dokumentu a rozpozná (kategorizuje) typ dokumentu. Poté shromáždí údaje obsažené v dokumentu a uloží je do databáze iDoc. Tuto databázi pak lze integrovat s dalšími databázemi a systémy ve firmě.
iDoc je k dispozici jako lokální nebo cloudová služba.
Databáze iDoc může doplnit vaši stávající databázi nebo zůstat samostatnou novou databází.
Ruční versus automatizované zadávání dat
Během jednoho pracovního dne
Člověk může kategorizovat asi 3100 stránek dokumentů.
Algoritmus umělé inteligence dokáže kategorizovat více než 30 000 stránek s přesností nejméně 96 %.*
Člověk dokáže přečíst a zadat do databáze přibližně 2000 atributů.
Algoritmus s umělou inteligencí dokáže přečíst a zadat desetkrát více atributů (přibližně 20 000) při zachování přibližně 85% přesnosti.*
*100% přesnost lze zajistit člověkem, který ověřuje (kontroluje) automaticky zpracovávaná data.
Jaké informace dokáže iDoc přečíst?
iDoc čte dokumenty a rozpoznává všechny typy informací definované pro určitou kategorii dokumentů. To zahrnuje:
Adresní údaje (poštovní adresy, čísla parcel, čísla katastrálních území atd.)
Datumy a doby platnosti
Další data v dokumentu
Podrobnosti o objektech v dokumentu
(název objektu, množství, typ, plocha, velikost atd.)
Údaje o smluvních stranách
(názvy společností, vlastníci, zástupci, notáři, IČO, DIČ, atd.)
Čísla identifikující smlouvy a další (investiční dokumentace, pozemkové a hypoteční knihy, provize atd.)
Informace o předmětu smlouvy (právní status, typ smlouvy, výpověď atd.)
Informace o platbách (ceny včetně či bez DPH, opakované platby atd.)
Mnohé další podrobné údaje
Rozsah extrahovaných informací lze rozšířit o další kategorie dokumentů a typy dat podle potřeb vaší firmy nebo odvětví.
Jak dbáme na bezpečnost vašich údajů?
Na bezpečnost našich řešení a ochranu dat našich zákazníků klademe mimořádný důraz. Řídíme se bezpečnostními doporučeními a osvědčenými postupy vyplývajícími z norem ISO 27001, NIST a dalších.
V procesu vývoje softwaru jsou řešení testována podle metodik OWASP TOP10 a OWASP ASVS. Používáme statickou analýzu kódu, ověřování zranitelnosti snímků a komponent třetích stran.
Dodržujeme přísné rozdělení vývojového a produkčního prostředí, ke kterému mají přístup pouze správci řešení.
Administrátorský přístup je chráněn dvoufázovým ověřováním s metodami ověřování odolnými proti phishingu.
Používáme úplné oddělení dat každého z našich klientů, což zabraňuje náhodnému přístupu neoprávněných osob z jiné organizace.
Chcete se dozvědět více o získávání informací z dokumentů pomocí umělé inteligence? Podívejte se na naše novinky.
Pro koho je iDoc určen?
iDoc je řešení pro vás, pokud…
iDoc přinese žádoucí výsledky ve firmách, které vlastní mnoho papírových dokumentů a potřebují data zadávat do počítačových systémů, aby je mohly dále zpracovávat a využívat pro každodenní práci.
Příklady takových společností jsou:
Pojišťovny
Banky
Samospráva a státní správa
Oddělení nemovitostí, geodézie nebo účetnictví ve společnostech z následujících odvětví:
Řešení na míru vašim specifickým potřebám
iDoc je založen na algoritmech AI/ML, které lze trénovat podle vašich potřeb. Proto lze řešení upravit tak, aby četlo různé typy dokumentů specifické pro různá odvětví nebo dokonce pro konkrétní společnost.
Příklady projektů
Věcné břemeno
- notářské zápisy,
- nájemní smlouvy,
- smlouvy o půjčkách.
Technická dokumentace
Obsazenost silnic
Dokumentace k pronájmu nemovitostí
Čeho s iDoc můžete dosáhnout?
5 až 10krát rychlejšího zadávání dat z dokumentů do databáze
díky automatizaci
Snadnějšího přístupu k aktuálním a podrobným informacím z dokumentů
rychlé a snadné vyhledávání atributů
Úplnější databáze
snadný proces zadávání dat znamená více digitalizovaných dokumentů
Zlepšení kvality dat
eliminace lidských chyb
Zrychlení procesů ve vaší společnosti
díky snadnému a rychlejšímu přístupu k datům v reálném čase
Zvýšené kontroly nad procesy
poznatky získané z dokumentů pomáhají kontrolovat harmonogramy, klíčová data, vydaná rozhodnutí atd.
Lepšího využití potenciálu zaměstnanců
zaměstnanci mohou využít čas strávený zdlouhavým zadáváním dat na užitečnější úkoly
Nižších nákladů na nábor a školení
nižší fluktuace zaměstnanců, kteří pracují na zadávání dat
Lepšího řízení pracovní doby
iDoc dokáže zpracovávat dokumenty i mimo pracovní dobu (v noci a bez přestávek)
Podívejte se, jak může iDoc zlepšit provoz vaší společnosti
Chtěli byste vidět svou dokumentaci na mapě?
Pokud vaše společnost vlastní dokumentaci týkající se geograficky rozptýlených objektů, může přístup ke složkám dokumentů prostřednictvím mapy výrazně zlepšit vaši práci.
Toho můžete dosáhnout pomocí LocDoc, dalšího řešení využívajícího AI/ML pro automatické čtení a kategorizaci naskenovaných dokumentů. Na základě zjištěné polohy umisťuje dokumenty na mapu a vytváří tak prostorovou databázi.