Jak zlepšila společnost Livre proces doručení pomocí GeoTraxxu?

Zjistěte, jak GeoTraxx, systém pro optimalizaci tras, pomohl Livre zefektivnit každodenní organizaci úkolů a výrazně zlepšit služby zákazníkům.

O projektu

Rozvoj obchodu a hledání nových IT řešení jdou ruku v ruce. Málokdo to neví lépe než Livre, doručovací společnost poskytující přepravní a montážní služby jednomu z předních polských výrobců nábytku.

Obsah:

livre geotraxx doručování zásilek
Odvětví: Doprava
Země: Polsko
Služby: GeoTraxx
Kategorie: Řízení lidských zdrojů

Výzvy

Livre poskytuje služby populárnímu nábytkářskému řetězci a aby splnila vysoká očekávání klienta, potřebovala společnost účinný systém pro organizaci pracovních úkolů v terénu. To bylo obzvláště důležité, protože klientská společnost pokračovala ve svém online prodeji i přes zavření kamenných obchodů. Společnost nikdy předtím nepoužívala žádný systém k zaznamenávání a plánování úkolů nebo tras. Záznam a provedení úkolů bylo provedeno pomocí populárních tabulek. Všechny dokumenty související s poskytováním služeb (např. Protokoly o přijetí) byly generovány ručně, což zabralo mnoho času a neobešlo se bez chyb.

Poskytování zpráv o provedených úkolech v reálném čase však bylo jednou z podmínek, které výrobce nábytku zahrnoval do výběrového řízení na doručovací společnost. Systém pro zvládání přepravních úkolů se tak stal klíčem k slibné spolupráci s významným hráčem na trhu. Podle systému definovaného Livrem měl systém:

zkrátit dobu registrace úkolu, aby zákazníci nemuseli dlouho čekat na informace o datu dodání objednaného nábytku

automaticky generovat přepravní dokumenty (protokoly o přijetí, přepravní karty vozidel, přepravní objednávky) pro nábytkový řetězec a Livre

sbírat fotografie podepsaných přejímacích protokolů a dalších dokumentů a posílat je nábytkářské společnosti

přikládat dodací listy k faktuře nábytkářské společnosti

Řešení

Proč GeoTraxx?

Klient si vybral systém pro optimalizaci tras, GeoTraxx, kvůli možnosti rychlé implementace. GeoTraxx je k dispozici v cloudu, takže službu lze snadno spustit za 24 hodin a klient se může vyhnout nákladům na pokročilou hardwarovou infrastrukturu nezbytnou pro rozsáhlé optimalizace.

Další funkce, které určovaly výběr řešení, byly následující:

  • Vysoká flexibilita systému GeoTraxx, která umožnila mapování složitých logistických procesů
  • Možnost objednání dalších funkcí do systému
  • Možnost efektivního přijímání objednávek od zákazníků na místě zákaznického servisu (díky modulu návštěv).
  • Hlášení pro výrobce nábytku v reálném čase (přístup jen pro čtení).
  • Možnost generovat specializované zprávy na vyžádání nábytkářské sítě pomocí FME, platformy pro integraci dat.
GeoTraxx optimalizace práce v terénu

Výhody

Jak to funguje dnes?

Bez IT podpory od Globemy a jejich programu GeoTraxx by nebyl možný růst naší společnosti a rozšiřování portfolia našich klientů. GeoTraxx byl zcela přizpůsoben jak našim potřebám, tak požadavkům našich klientů. Tento program ukázal, že při zahájení nového projektu nejsme nutně nuceni psát vlastní logistický program. To by vyžadovalo, abychom utratili stovky tisíc korun a průběžně jej aktualizovali. Stačil nákup licence a pár schůzek, aby program mohl poskytovat všechny funkce, které jsme potřebovali.
Adrian Sadowski, Livre

Naplánujte si schůzku, abyste dosáhli podobných výsledků ve vaší společnosti!