Přečtěte si, jak systém GeoTask pomocí pokročilých algoritmů podporuje společnost UPC Polsko při řízení několika stovek techniků pracujících v terénu a zlepšuje provoz údržby sítě.
O projektu
UPC Polsko, společnost poskytující digitální služby s více než 1 500 000 předplatiteli, chtěla zlepšit svůj proces řízení techniků pro práci v terénu. Tento proces souvisí s provozem a údržbou sítě a také s řešením výpadků a poruch. Společnost UPC Polsko se rozhodla spolupracovat se společností Globema a implementovat systém GeoTask pro řízení práce v terénu. Systém umožnil našemu zákazníkovi výrazně zkrátit dobu plnění úkolů. Zlepšil také pracovní postupy mezi společností UPC a technickými partnery odpovědnými přímo za provoz sítě.
Obsah:
Společnost UPC Polsko je jedním z předních poskytovatelů inovativních řešení kabelové televize, optického internetu a mobilních a pevných sítí pro soukromé i firemní zákazníky v Polsku.
Výzvy
Společnost UPC Polsko přešla k jinému technickému partnerovi odpovědnému za správu údržby sítě. Po této změně společnost hledala řešení, které by zlepšilo proces uvádění do provozu, provádění a účtování prací souvisejících s údržbou sítě a také řešení poruch.
Řešení
GeoTask byl již implementován ve společnosti UPC Polsko s cílem zlepšit Zákaznický provoz jako je instalace a spuštění služeb pro nové klienty, přepínání předplatného, řešení problémů s připojením k internetu, plánování návštěv techniků atd. Pro tento projekt jsme rozšířili GeoTask o službu Network Operations, která zlepšuje údržbu a provoz sítě.
Zaměstnanci společnosti UPC Polsko, kteří pracují jak v oblasti zákaznického provozu, tak v oblasti provozu sítě, tudíž mohou využívat jediný systém ke zvýšení své efektivity.
Systém GeoTask pro řízení služeb v terénu podporuje provoz sítě ve společnosti UPC tím, že zlepšuje úkoly údržby sítě a řízení výpadků a poruch v objektech, jako jsou HUB, Headend a sítě HFC, xPON a ETH.
Dříve společnost UPC řídila tento druh práce pomocí jiného systému pro správu pracovních sil.
Implementace řešení GeoTask v oblasti provozu sítě pro údržbu sítě
Co jsme dělali během tohoto projektu?
- Provedli jsme analýzu obchodních procesů a vytvořili případovou studii.
- Připravili jsme popisy požadovaných funkcí.
- Implementovali jsme GeoTask, systém pro řízení služeb v terénu:
- aplikace dispečera, která obsahuje např.: plánování a rozvrhování úkolů, sledování práce v reálném čase, vytváření schůzek s klienty
- mobilní aplikace pro terénní posádky, která obsahuje např. vytváření seznamů úkolů pro terénní techniky a vykazování pracovní doby
- Řešení jsme rozšířili o služby údržby páteřní sítě a modul Warehouse, který slouží ke sledování životního cyklu zařízení CPE (Customer Premise Equipment), která patří technikům a klientům a jsou uložena ve skladech společnosti.
- Provedli jsme systémové integrace.
- Provedli jsme semináře s technickými partnery společnosti UPC, kteří jsou přímo zodpovědní za dokončení provozu sítě.
Proč se společnost UPC rozhodla spolupracovat s Globemou?
Společnost UPC již má zkušenosti se spoluprací s Globemou. UPC využívá GeoTask a další řešení Globemy, jako např. Centrální adresní systém pro UPC, a Physical Network Inventory. Dalším logickým krokem bylo rozšíření systému o služby údržby sítě.
Integrace s výše uvedenými systémy umožňuje společnosti řídit techniky pracující v terénu a pohotově reagovat na výpadky nebo jiné neočekávané situace. Poskytuje jim také informace o síťových prvcích.
Výhody používání GeoTasku
Centrální systém pro správu všech úkolů poskytuje údaje o průběhu terénní práce v celé zemi. Informace jsou konzistentní bez ohledu na to, který technický partner je za jednotlivé úkoly zodpovědný. Údaje v systému jsou aktualizovány v reálném čase bez zpoždění.
Implementace systému GeoTask pro síťové operace:
Optimalizace pracovní doby techniků
Automatizace přiřazování úloh
Zlepšení efektivity práce v terénu
Zavedení systému, který by mohl být integrován s ostatními stávajícími systémy společnosti UPC…
Zkrácení reakční doby na nové úkoly na pouhých několik minut
Výrazné zkrácení doby opravy výpadku
Umožnil zadávat údržbářské práce technickým partnerům a snadno vypořádat finance
Budoucnost naší spolupráce
GeoTask je neustále rozšiřován o nové funkce. Navíc přidáváme nové řešení, modul pro vrácení zařízení. Ten bude podporovat proces vracení zařízení zákazníky, počínaje vydáváním informací o zákaznících, kteří odesílají zařízení do skladu společnosti UPC, přes příjem vrácených zařízení (skenování a ověřování údajů o zákaznících) až po testování technického stavu.
Modul pro vracení zařízení také pomáhá shromažďovat údaje při každém vrácení zařízení. Tyto údaje je třeba ukládat pro účely výkazů a umožňují společnosti zapojit se do paralelních procesů, jako je vymáhání zařízení v případě opožděného vrácení.
Souhrn
Ve spolupráci se společností UPC Polsko jsme také implementovali řešení pro plánování a podporu práce v terénu související se službami zákazníkům:
V roce 2006 Globema implementovala další řešení ve společnosti UPC Polsko – Smallworld Evidence Fyzické Sítě (PNI) včetně našich doplňků: Optical Network Atlas, Physical Route Manager, a CATV Design. Od té doby Globema tento systém udržuje a poskytuje další služby související se systémem Smallworld.
Naší prioritou je okamžitě reagovat na výpadky služeb. Řešení dodávané společností Globema nám umožňuje co nejrychleji vyslat naše techniky tam, kde jsou potřeba. Systém neustále zvyšuje naši efektivitu při řešení poruch.
UPC Polsko
Objevte další úspěšné příběhy
Centrální adresní systém pro UPC
Přečtěte si, jak Globema podporuje společnost UPC při správě adresních údajů, protože jejich kvalita je klíčem k efektivnímu řízení investic a obchodních procesů ve společnosti.
Evidence sítě podporuje růst společnosti Polenergia založený na fúzích a akvizicích
Přečtěte si, jak jsme standardizovali správu sítě u jednoho z největších distributorů energie v Polsku a uspořádali data o 30 oblastech pokrývajících 11 tisíc zákazníků.