Skip to main content

Rodina našich řešení založených na Google Maps API se rozrostla o nového člena, je jím aplikace GeoTask sloužící k řízení prací v terénu. Nejmladší „Geo“ nástroj podporuje dispečery i pracovníky v terénu. Řešení je k dispozici v modelu SaaS nebo on-premise.

GeoTask se skládá ze dvou částí – webová aplikace určená pro dispečery a mobilní aplikace určená pro pracovníky v terénu. Oba komponenty využívají služeb Google Maps API.

Dispečer – přidělování a kontrola úkolů

GeoTask je nástroj pro komplexní správu úkolů. Dispečer může úkoly snadno vytvářet a přidělovat je jednotlivým zaměstnancům nebo skupinám. Dispečer je také průběžně informován o stavu úkolů (akceptován/zamítnut, na cestě, zahájený, dokončený/nedokončený). Kromě stavů úkolů může dispečer monitorovat i stavy terénních pracovníků (přihlášen, nepřihlášen, offline, na cestě, pracuje) a jejich pozici na běžné mapě, satelitní mapě nebo ve Street View.

Screenshot - 7_6

Dispečer může také analyzovat provedené úkoly. Může také měnit trasu terénních pracovníků a reagovat tak na různé mimořádné situace.

Screenshot - 7_6 002

Pracovníci v terénu – rychlá komunikace s dispečerem a efektivní organizace práce

Druhý komponent aplikace GeoTask je snadno ovladatelná mobilní aplikace, ve které terénní pracovník vidí seznam přiřazených úkolů s jejich vlastnostmi, přiloženými dokumenty a polohou na Google Mapách. Z aplikace je možné přímo spustit navigaci k dalšímu úkolu. Uživatel aplikace je průběžně informován o všech změnách, které dispečer provede. Stejně tak všechny změny, které provede pracovník v terénu jsou automaticky převedeny do dispečerské aplikace.

Screenshot_2016-06-10-14-33-17

Po dokončení úkolu uživatel do aplikace zadá, kolik času mu úkol zabral (cesta i samotná práce). K úkolům je možné přidávat poznámky a přidávat přílohy (například fotky). Pokud zaměstnanec nemá přístup k internetu, všechny změny se automaticky uloží do paměti telefonu a synchronizují se po připojení k internetu.

Screenshot_2016-06-10-14-33-48

Funkce

  • Dva spolupracující komponenty – webová aplikace pro dispečera a mobilní aplikace pro pracovníky v terénu
  • Rychlá tvorba, přiřazování a editace úkolů
  • Přehledný seznam úkolů
  • Správa úkolů v Ganttově diagramu
  • Umístění a vyhledávání úkolů na Google Mapách (i ve Street View a na leteckých snímcích)
  • Sledování polohy zaměstnanců na Google Mapách (i ve Street View a na leteckých snímcích)
  • Optimalizace trasy vzhledem k umístění a prioritě
  • Přikládání souborů (dispečer i terénní pracovník)
  • Reporty
  • Jednoduchá obsluha – žádné školení

Vybrané benefity

  • Zvýšená efektivita práce díky přehlednějšímu řízení
  • Optimalizované přidělování úkolů
  • Možnost kontrolovat provedení úkolů
  • Snížení přesčasů terénních pracovníků
  • Nižší spotřeba paliva díky optimalizaci tras
  • Schopnost rychle reagovat na nečekané situace
  • Eliminace papírových podkladů

GeoTask může být použit jako doplněk pro GE Field Force Automation nebo jako samostatný systém.

Mohlo by vás také zajímat:

AUTORSKÉ ŘEŠENÍ GLOBEMY – ALTERNATIVA KE GOOGLE MAPS ENGINE GLOBEMA CS ÚSPĚŠNĚ IMPLEMENTOVALA SYSTÉM GEOGRID V UPC SLOVENSKO