Globema nabízí kompletní technickou podporu pro systémy založené na Google Maps Platform, GE Smallworld, Oracle a Java. Poskytujeme podporu na dálku I přímo u zákazníka. Dále můžeme nabídnout aktivní audity Vašich systémů a plnou administraci řešení.
Systém podpory zákazníků
Kompletní podpora a údržba GE Smallworld
Poskytujeme plnou záruční i pozáruční podporu a údržbu jak standardním tak kustomizovaným řešením GE Smallworld včetně:
- Smallworld Physical Network Inventory
- Smallworld Logical Network Inventory
- Electric Office
- Global Transmission Office
- Gas Distribution Office
Rozsah našich služeb pokrývá všechny úrovně podpory: od 1st line (přímá podpora zákazníka) až po 3rd line (opravy obecných chyb aplikace). Naše služby podpory a údržby pokrývají celé řešení, včetně kustomizací. SLA (Service Level Agreement) upravujeme podle požadavků našich zákazníků.
Profesionální audit a konzultace systému GE Smallworld
Součástí našich služeb je zajištění kontroly funkcionality systému z pohledu administrace. Analyzujeme výkon, dostupnost stejně jako údržbu a vývoj funkcionality systému.
ON-LINE systém podpory dostupný 24/7
Technická podpora se řídí přesně definovanými procedurami popisující postupy při ohlášení chyby. Registrování a sledování chybového hlášení je velmi jednoduché díky multilingvální webové aplikaci – Globema Customer Support System.

Zkušenosti
Globema má se systémy Smallworld a vývojem v jazyku Magik více než 15 let zkušeností. Během této doby jsme podstatně přispěly k celkovému portfoliu produktů GE Energy a stali se jedni z největších světových partnerů Smallworld na světě.
Disponujeme zkušeným týmem, jehož 70 členů vlastní certifikát Smallworld™. Poskytujeme vysoce kvalitní služby podpory a údržby více než 50 společnostem, které využívají systém Smallworld. Aktuálně spravujeme více než 100 běžících kontraktů na podporu a údržbu v několika zemích. Smlouva o poskytování služeb je zaštítěna certifikací ISO 9001:2008.